Najnowsze komentarze
congratulations!
Historia lubi się powtarzać. I ja,...
Dzieki, troche optymizmu w odpowie...
I to jest dobry wpis! :) no i jak...
Siema. Na forum wszedłem, klasyka....
Więcej komentarzy
Ulubieni blogerzy
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki
<brak wpisów>

28.02.2019 12:52

Nie, nie znudzilo mi sie

Dzisiaj tylko krotka notka wyjasniajaca nieobecnosc. Nie zniknalem, mam sie dobrze, bloga bede pisal dalej.

Czesc,

Dzisiaj tylko krotka notka wyjasniajaca nieobecnosc. Nie zniknalem, mam sie dobrze, bloga bede pisal dalej. 

Od jakiegos czasu cisza w eterze z mojej strony. 
Sklada sie na to kilka powowod. Po pierwsze zamiana nie wypalila, klasycznie po angielsku, gostek, ktory mial sie ze mna zamienic, przestal sie odzywac. Simple as that. 
Ceberka dalej grzecznie stoi w ogrodku przykryta plandeka. Niestety zostala wyeksmitowana z conservatory bo zrobilo sie cieplej i mozna w koncu zaczac jadac tam sniadania. 

To, ze stoi grzecznie, nie znaczy, ze jest opuszczona czy samotna. Cerberka dostala nowy naped. W drodze jest tez nowa tylnia opona i klocki hamulcowe. 
Dopoki nie pojawi sie kolejny kandydat na zamiane, bede ja traktowal jak swoja i dbal jak nalezy. Jesli w miedzyczasie uda mi sie zrobic prawko- tym lepiej dla mnie:)

Aktualnie wciaz jeszcze zbieram fundusze na prawko, planowalem zaczac robic je w tym tygodniu, ale nieprzewidziane wydatki zmusily mnie do lekkiej zmiany planow. Miejmy nadzieje, ze opoznienie nie bedzie zbyt duze i juz w ciagu nastepnego tygodnia, lub dwoch bede mogl zaczac moj kurs na MOD1. Plan jest taki, zeby prawko zrobic w trybie ekspresowym, tj najwyzej w ciagu miesiaca od rozpoczecia kursu. Do Wielkanocy chcialbym moto miec juz legalnie na drodze i wyruszyc na tegoroczny Eggrun i polatac z chlopakami z Polish Bikers forum:)

Co prawda jezdzic nie moge, ale codzienne wizyty na forach motocyklowych i mozliwosc zrobienia czegos przy Hondzie od czasu do czasu utrzymuja mnie w motocyklowym nastroju przez caly ten czas.

Lewa;)

Goall

 

Komentarze : 0
<ten wpis nie był jeszcze komentowany>
  • Dodaj komentarz

Tagi

Anglia (9), cbr600 (4), egzamin (3), F2 (4), Gie (9), goall (9), jawtwoimwieku (9), jazda na kuli (1), mod2 (3), nowyblog (9), pozegnanie (1), praktyczny (3), uk (9), zapal neofity (4)

Kategorie